Видалення молочних зубів

Досить велика кількість людей не до кінця усвідомлюють важливість молочних зубів, роблячи акцент на тому, що вони все одно випадають. Однак саме молочні зуби відіграють важливу роль в подальшому формуванні правильного постійного прикусу, оскільки саме вони допомагають корінним зубам правильно розміщуватися в зубних рядах. Це означає, що при несвоєчасному видаленні молочних зубів у дитини можуть розвинутися дефекти прикусу.

Однак, в деяких випадках видалення молочного зуба є необхідністю.

Показання до видалення молочних зубів:

• сильне руйнування карієсом без можливості лікування;
  • затримка випадання молочного зуба при появі постійного;
  • кіста на корені зуба;
  • утворення свища на яснах;
  • періодонтит і пульпіт у важкій формі;
  • запалення, що загрожує загибеллю зачатка корінного зуба;
  • затримка розсмоктування кореня, що перешкоджає прорізуванню корінного зуба;
  • запальний процес при хитанні зуба, який заважає нормальному прийому їжі.

Процедура видалення молочних зубів проводиться тільки в разі ускладнень при зміні зубів. Будова молочних зубів має свої особливості: у них більш довге коріння і вони більш крихкі, ніж корінні. При видаленні молочного зуба потрібно дотримуватися обережності. Знеболювання застосовується тільки в разі сильних запальних процесів, а при хисткому зубі необхідність в ньому відсутня. Після видалення на місці зуба може залишитися кровоточива ранка. На неї слід докласти ватний тампон з дезинфікуючим засобом.

При природному перебігу процесу зміни зубів і відсутності ускладнень втручання стоматолога, як правило, не потрібно. В цьому випадку зуби розхитуються і випадають самостійно.

Таким чином, потрібно розуміти, що передчасне видалення молочних зубів може негативно відбитися на стані ротової порожнини в подальшому. Тому, вдаватися до такої процедури слід тільки в разі крайньої необхідності і відповідно до рекомендацій лікаря.

Досвідчені дитячі стоматологи клініки доктора Христенко нададуть професійну допомогу при видаленні молочних зубів у дітей. При цьому, вони докладуть усіх зусиль, щоб не допустити розвитку неправильного прикусу.