Лікування зубів у дітей

Дитяча стоматологія вимагає серйозного професійного підхіду до лікування будь-яких патологічних процесів, оскільки у дітей зовсім інше сприйняття процесу лікування. Крім того, їх зуби мають свої особливості, а саме:

• тонша емаль;
  • сильніша схильність до каріозних процесів;
  • більш стрімкий розвиток карієсу;
  • часто безсимптомний перебіг хвороби;
  • швидка трансформація карієсу в пульпіт;
  • менша твердість молочних зубів у порівнянні з корінними;
  • менший розмір;
  • розходяться коріння.

Через особливості будови молочних зубів в дитячій стоматології застосовуються свої методи і матеріали.

Хоча молочні зуби з часом випадають, їх лікування також є необхідністю, оскільки будь-який патологічний процес - це осередок інфекції, який справляє негативний вплив на організм дитини. А несвоєчасне видалення хворих зубів може стати причиною ряду порушень, таких як неправильний прикус.

Якщо лікувати дитині зуби вчасно, це допоможе уникнути появи багатьох проблем в подальшому.

Ознаки стоматологічних проблем у дитини:

• неприємний запах з рота;
  • потемніння емалі;
  • поява труднощів при пережовуванні їжі;
  • сон з відкритим ротом.

У подібних випадках необхідно обов'язково показати дитину стоматологу, який зможе виявити наявні проблеми і швидко призначити правильне лікування.

Якщо дитячі зуби сильно зруйновані карієсом, вони можуть рано випасти, що призведе до проблем з прийомом їжі, прикусом і дикцією. У таких випадках можна використовувати спеціальні дитячі коронки, які виготовляються з безпечних матеріалів.

Перше відвідування дитячого стоматолога можливо не раніше 6-8 місяців, а ортодонта - не раніше 3 років.

Однак не варто забувати, що регулярні візити до стоматолога з метою профілактичного огляду допоможуть попередити розвиток складних захворювань, а також привчити дитину до того, що за станом порожнини рота необхідно постійно стежити.

Досвідчені фахівці нашої стоматологічної клініки нададуть кваліфіковану допомогу при лікуванні зубів у дітей різного віку.

Христенко Ольга Олексіївна
Ольга