Видалення зуба мудрості

Видалення зуба мудрості (восьмого зуба) є досить поширеним завданням сучасної стоматології. Однак, цю операцію проводити не обов'язково в тому випадку, якщо зуб нормально розвинений і не впливає на зростання інших зубів, а також якщо в ньому є необхідність при проведенні протезування.

Показання до видалення зуба мудрості:

- ретініровані зуби;

- неправильне або часткове прорізування;

- відсутність можливості ефективного лікування карієсу;

- наявність осередку запалення при ускладненому карієсі;

- сильний зсув;

- брак місця на щелепі для правильного положення зуба.

Тільки лікар може зробити правильний вибір між лікуванням зуба мудрості і його видаленням.

Процедура видалення зуба мудрості відбувається із знеболенням, тому пацієнт під час операції не відчуває дискомфорту. При складному видаленні в деяких випадках може застосовуватися навіть загальний наркоз. Однак, біль може з'явитися після видалення, а її характер буде залежати від ступеня складності проведеної операції.

Перед операцією попередньо проводиться рентгенографічне дослідження. Його мета - визначення структури і розташування коренів, а також інших факторів, які можуть впливати на проведення операції з видалення зуба мудрості.

Головні завдання даної процедури:

- ефективне та безболісне видалення зуба;

- попередження ускладнень;

- відновлення функцій ротової порожнини.

Техніка видалення зуба мудрості:

- анестезія;

- розріз ясна для отримання доступу до зуба;

- видалення зуба;

- зашивання ясна.

Ретініровані зуби мудрості можуть не викликати неприємних відчуттів, проте бувають випадки, коли вони призводять до розвитку важких запальних процесів в щелепно-лицьовій зоні. В такому випадку, при прояві будь-яких занепокоєнь, необхідно звернутися до стоматолога, який зможе дати правильну оцінку стану зубів мудрості.

Можливі ускладнення після видалення восьмого зуба:

- больові відчуття в яснах;

- набряк ясен;

- підвищення температури тіла;

-травмування нижньощелепного або найближчого нерва;

- оніміння слизової оболонки рота, губ;

- пошкодження сусідніх зубів;

- пошкодження протезів;

- перелом щелепи при надмірних зусиллях;

- альвеоліт.

У разі ускладнень необхідно проконсультуватися з лікарем і, при необхідності, пройти відповідне лікування.

Для зняття температури і набряку лікар може призначити знеболюючі та жарознижувальні засоби, а також антибіотики з метою попередження розвитку інфекцій і запалень. Крім того, після операції можуть бути призначені спеціальні полоскання.

Як правило, на наступний день після видалення слід відвідати лікаря для того, щоб він оглянув рану.

Після операції з видалення зуба мудрості потрібно дотримуватися наступ-них правил:

- відмовитися від вживання їжі протягом 2 годин після проведення процедури;

- чистити зуби тільки на наступний після операції день;

- відмовитися від гарячої їжі і напоїв;

- жувати на протилежній стороні щелепи;

- не чіпати лунку язиком і будь-якими предметами;

- не докладати грілку до місця видалення.

Кваліфіковані фахівці стоматологічної клініки доктора Христенко якісно проводять операції з видалення зубів мудрості будь-якого рівня складності.

досвід роботи:8 років