Сапфірові брекети

Сапфірові брекети - це сучасний різновид естетичних ортодонтичних конструкцій. Вони виготовляються з медичного сапфіра, вирощеного штучним шляхом. Цей камінь прозорий і безбарвний. При попаданні на нього слини він стає непомітним, а при потраплянні світла - переливається. Металеві дуги, в свою чергу, покривають світлим матеріалом. Тому, сапфірові брекети можуть служити не тільки для корекції прикусу, а й в якості прикраси для зубів.

Сапфірові брекети дають можливість виправляти найрізноманітніші патології прикусу, в тому числі дуже складні.

Основні переваги сучасних сапфірових брекетів:

- естетичний вигляд;

- міцність;

- міцна фіксація на зубах;

- непомітність;

- відсутність впливу на дикцію;

- швидка адаптація.

Установка сапфірових брекетів нічим не відрізняється від установки інших брекет-систем.

Якщо пацієнту потрібно значне скорочення термінів носіння брекетів, тоді в процесі лікування можуть виникати деякі больові відчуття. Це відбувається через необхідність прискорення процесу лікування, в результаті чого потрібно збільшити тиск на зуби.

Догляд за брекетами з сапфіру.

Нічим не відрізняється від догляду за іншими брекет-системами. Після установки лікар проводить інструктаж щодо інструментів і процесу чищення зубів. Пацієнту також необхідно регулярно відвідувати фахівця для зняття зубних відкладень.

Досвідчені фахівці клініки доктора Христенко допоможуть виправити наявні дефекти прикусу за допомогою установки сучасних якісних сапфірових брекетів.

досвід роботи:2 роки