Металеві брекети

Металеві брекети - це стандартний і найбільш широко застосовуваний вид брекетів. Значним недоліком брекет-систем з металу є те, що вони дуже помітні на зубах. Саме це є основною причиною затягування з початком лікування.

Види металевих брекет-систем:

1. класичні (фіксуються з зовнішньої сторони зубів);
  2. вестибулярні;
  3. лінгвальні (кріпляться на внутрішній поверхні зубів);
  4. самолігуючі (безлігатурні).

Вестибулярні металеві брекети є найбільш ефективними. Безлігатурні брекети можуть прискорити лікування в самому його початку, а також дають можливість рідше відвідувати лікаря.

Тривалість звикання до металевих брекетів залежить від обраної брекет-системи та індивідуальних особливостей пацієнта. Вестибулярні брекет-системи є найбільш комфортними і не вимагають тривалого звикання.

У перші 2-3 дні після установки брекетів можлива поява деяких дискомфортних відчуттів - головного болю, болю в зубах, труднощів при жуванні і ковтанні їжі, а також при розмові. Однак, поступово відбувається процес звикання організму, і брекети практично не відчуваються на зубах.

Звикання до лінгвальних брекет-систем може бути набагато складніше, оскільки вони фіксуються на внутрішній поверхні зубів з боку язика, тому можуть спостерігатися значні порушення мовного процесу. Однак, через кілька тижнів дикція відновлюється.

Особливості догляду за металевими брекетами:

- Чищення зубів кожен раз після прийому їжі (для цього необхідно застосовувати спеціальні зубні щітки);

- Догляд за брекетами і зубними проміжками вранці і ввечері за допомогою суперфлосів;

- Регулярне відвідування пародонтолога з метою глибокого чищення зубів;

- Заборона вживання жорсткої і тягнучої їжі.

Кваліфіковані стоматологи-ортодонти клініки доктора Христенко нададуть допомогу в установці різних металевих брекет-систем, а також дадуть всі необхідні рекомендації по догляду за ними.

досвід роботи:2 роки