Лікування кісти зуба

Лечение кисты зуба

Кіста зуба - це порожнина, що утворилася в товщі альвеолярних відростків, що містить слиз і гній.

Кісти можуть бути фолікулярними і навколокореневими.

На ранніх стадіях хвороби відсутня необхідність у видаленні зуба. Тому, для своєчасного виявлення цієї патології необхідно раз на рік робити рентгенівський знімок щелепи.

Хірургічні методи лікування кісти зуба:

1. Цистектомия. Це найбільш часта операція, до якої прибігають при цьому захворюванні. Операція показана за наявності невеликої кісти. При операції в яснах робиться розріз, одночасно з цим виконується резекція верхньої частини кореня. Далі закладається спеціальний засіб для відновлення кісткової тканини. Основними достоїнствами цього методу є його безпека, збереження зуба і велика вірогідність лікування.
  2. Гемисекция. Це хірургічна операція, спрямована на видалення кореня зуба з прилеглою частиною коронки. Метод застосовується при сильному ураженні кореня, коли його збереження не представляється можливим.

Якщо розмір кісти дуже великої, і вона поширилася на 3-4 зуби, потрібно її часткове посічення.

В деяких випадках, зберегти зуб неможливо. Це можуть бути наступні ситуації:

- сильно пошкоджений зуб;

- запалення в каналі;

- непрохідність каналу;

- сильна перфорація кореня;

Стоматологічна клініка доктора Христенко пропонує ефективне видалення зубних кіст найбільш відповідним у кожному конкретному випадку методом.