Керамічні брекети

Керамічні брекети є одним з найбільш популярних і затребуваних способів корекції прикусу.

Керамічні брекети відносяться до вестибулярних брекет-систем. Вони фіксуються з зовнішньої сторони зубів. Колір керамічних брекетів дуже наближений до кольору емалі зубів людини. Це робить їх непомітними в порівнянні з класичними металевими брекетами.

На відміну від сапфірових, керамічні брекети непрозорі, не пропускають світло і не дають відблисків. Їх матова структура дає можливість фактично зливатися з зубами.

Керамічні брекети більш міцні, і трохи менше ніж сапфірові, але менш міцні, ніж металеві. Оскільки кераміка має схильність кришитися, такі брекети вимагають більш дбайливого носіння та догляду.

Особливості установки керамічних брекетів:

1. з зовнішньої сторони кожного зуба фіксуються брекети за допомогою спеціального клею;
  2. далі відбувається з'єднання всіх встановлених замків за допомогою ортодонтичних дуг;
  3. на задні зуби кріпляться ортодонтические металеві замки.

Процес установки керамічних брекетів не займає багато часу і не викликає дискомфорту.

Тривалість лікування залежить від характеру патології.

Особливості догляду за керамічними брекетами:

- Відмова від вживання фарбувальних продуктів і напоїв;

- Регулярна професійна гігієнічна чистка.

Професійні лікарі-ортодонти стоматологічної клініки доктора Христенко нададуть допомогу у виправленні прикусу будь-якого ступеня складності з використанням високоякісних керамічних брекетів, підібраних з урахуванням будь-якого відтінку зубів пацієнта.

досвід роботи:2 роки