Хворі зуби при вагітності

Під час вагітності в жіночому організмі відбувається безліч складних процесів, пов'язаних з гормональним фоном і багатьма іншими явищами. Недолік кальцію приводить до появи проблем в порожнині рота - карієсу, гінгівіту та ін. Тому, візити до стоматолога є дуже важливими в цей час.

Основні стоматологічні захворювання, з якими стикаються вагітні жінки:

1. Гінгівіт. Це запалення і набрякання ясен, що виникає при посиленому розростанні мікрофлори в ротовій порожнині. Цьому також сприяє погіршення кровообігу в слизових оболонках порожнини рота. Наявність зубного нальоту і каменю посилює даний стан. Гінгівіт супроводжується збільшенням ясенних кишень і рясним слиновиділенням, рихлістю ясен і їх кровоточивістю. В даному випадку показано проведення професійної гігієни ротової порожнини, під час якої зубні відкладення будуть видалені, і лікар дасть рекомендації щодо правильного лікування ясен і вибору гігієнічних засобів для порожнини рота.
  2. Карієс і пародонтит. У період вагітності жінки часто страждають через токсикоз. Нудота і блювання, спричинені цим явищем, призводять до вимивання кальцію з кісток і щелеп. Крім того, для розвитку плода потрібне посилене надходження кальцію. Все це призводить до утворення таких хвороб, як карієс і пародонтит. Навіть на початковій стадії цих захворювань необхідно відвідати стоматолога, оскільки в іншому випадку можна позбутися деяких зубів. Адже ці проблеми у вагітних стрімко прогресують, зокрема, карієс може дуже швидко перейти в пульпіт.
  3. Зубний біль. Він може бути викликаний карієсом, пульпітом, запаленням ясен і т.д. Причина - нестача вітамінів і корисних речовин в організмі. В такому випадку необхідно відвідати стоматолога з метою зняття больового синдрому і отримання рекомендацій щодо застосування деяких знеболюючих препаратів.

Стоматологічні проблеми можуть привести і до таких проблем, як алергія або хвороби верхніх дихальних шляхів. Причиною цього є ослаблення імунітету вагітних жінок, в результаті чого хвороботворні бактерії, що містяться в ротовій порожнині, призводять до інфікування всього організму. Інфекція може надавати негативні впливи на розвиток плода і його імунітет.

Профілактика хвороб порожнини рота у вагітних:

1. регулярне відвідування стоматолога до і під час вагітності;
  2. правильне харчування - відмова від солодощів (особливо тягучою консистенції), споживання овочів і фруктів;
  3. вживання кальцію, вітамінів та інших необхідних мінеральних речовин;
  4. дотримання правил гігієни порожнини рота (чищення зубів, застосування ополіскувачів).

Лікування наявних стоматологічних захворювань не можна відкладати, оскільки це може привести до безлічі неприємних наслідків як для організму матері, так і для майбутньої дитини.

Стоматологи клініки доктора Христенко нададуть професійну допомогу при будь-яких захворюваннях порожнини рота у вагітних, а також порекомендують, як їх уникнути в подальшому.