Лікування зубів під час вагітності

Жінка, при відвідуванні стоматолога в період вагітності, обов'язково відразу повинна попереджати лікаря про те, в якому становищі вона знаходиться. Це дуже важливо, оскільки для лікування може знадобитися рентгенівський знімок і застосування анестезії, що може завдати значної шкоди майбутній дитині.

Якщо лікар буде проінформований про стан пацієнтки, він зможе вибрати найбільш підходящий спосіб лікування, а також використовувати безпечні препарати. Крім того, замість рентгена буде призначена радіовізіографія, яка дозволена при вагітності.

Крім того, дуже важливо повідомити лікаря про характер і термін вагітності, оскільки це може зіграти вагому роль при виборі лікарських препаратів без загрози переривання вагітності.

Звичайно, найкраще регулярно відвідувати стоматолога ще до початку вагітності, і своєчасно усувати виникаючі проблеми. Однак вагітність - це дуже складний процес, і зміни, що відбуваються в організмі можуть служити причиною руйнування зубів і запалення ясен. У таких випадках лікування не можна відкладати, оскільки з часом проблеми можуть посилитися.

Особливості лікування зубів під час вагітності:

1. при неглибоких ураженнях зубної тканини краще уникати використання анестетиків;
  2. в разі необхідності допускається застосування знеболюючих засобів, у складі які немає судинозвужувальних компонентів;
  3. використовувані препарати не повинні містити адреналін (або містити його в мінімальних кількостях), оскільки ця речовина може завдати шкоди плоду;
  4. при захворюваннях ясен стоматологи віддають перевагу трав'яним лікарським засобам (полоскання, пов'язки на ясна і ін.);
  5. під час вагітності краще відмовитися від використання хімічних препаратів;
  6. при загостренні хвороби зуба і відсутності тимчасової пломби слід полоскати рот призначеними засобами і стежити за тим, щоб їжа не потрапляла в зубну порожнину.

У нашій клініці досвідчені лікарі проведуть якісне лікування зубів вагітним жінкам з урахуванням всіх індивідуальних особливостей кожної пацієнтки. Сучасне обладнання і безпечні препарати допоможуть зробити це швидко і безболісно.